-Vuxen, moi?

Aldrig blir det bra, aldrig har man fått som man vill, aldrig duger det, aldrig  får väl vara dagens ord.... Om nån undrar så är dagens ursäkt PMS, även om jag inte tillhör dem som har problem med det....Nä, nä, inte jag inte, men om nån undrar varför jag är så förbenat negativ o tjurig o vidrig ...... PMS.....(kanske)


Men nu blev det ju lite galet.... jag blev hjärtad jag precis, får man sura vidare fast man blir hjärtad?(superjätteallramestigaste dundertack för goooooooa glassen, ska sitta här o smaska ikväll jag!)

So here goes for  you, lillhjärtat (o alla andra som inte klantar sig o svamlar o hör av sig så jädra sent så man hann tro att kanske skulle nån komma till helgen o sen talar om att yiiipppie:

- Jag har satt upp en HYLLA?!?!

o sen var det slut på den dagen och nu, nu  kan man ringa och säga att:

- Ska jag komma nu?, fast jag ska bara sota ur pannan och bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla tills det blöder ur öronen...............

DU får ingen hjärtning av mig idag, bara så att du vet!!!  *muttrar*



1 huvudbrydd:

skriven

Ha en bra dag!

2 Erika:

skriven

Hmm....tror jag vet vem det är som INTE får nå´n hjärtning?! flina Hoppas att du får en trevlig kväll iaf!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: