-Varför kommer alla andra på de där roliga inläggen?



Ska vara så generös att jag härmed direktlänkar till Junitjej, hon hade ett så träffande inlägg om just Mamma Scans köttbullar, ni bara måste hålla med henne (och mig o alla andra som tycker exakt likadant)!

(kan bara konstatera att antagligen är det min dator som är helt skruvad just nu, eller så har alla sidor nån form av komplott mot MIG, och blogg.se/publishme.se allramest.....)
1 Junitjej:

skriven

Åh, tack snälla du!! Gulligt av dig att länka till mig. Kram!

2 litentanta:

skriven

Kramen baka, länkar finns det många av här, nätet är ju överfullt av er fyndiga själar ;-)



3 Ea:

skriven

Har inte blogg.se rykte som världens sämsta bloggsida? Alla mina vänner har emigrerat till blogspot numera.

4 litentanta:

skriven

jooooooooooooo...... blogg är kass, men jag är ju så dålig på att lära mig nya grejor... här fattar jag ivf halvhyfsat, börja om igen blir nog svårt, minst sagt (säger hon som fortfarande bara kan spela dvd-filer på datorn m VLS-mediaspelaren)



5 Lindis:

skriven

Kram till dig!

6 Mli:

skriven

Ja blogg.se har det absolut hänt något med. Funderar på att flytta min blogg, men vars? Det är frågan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: