-Nä...... vi är inte nöjda...




nu är det ju i ärlighetens namn lite längre, om jag säckar ihop tar det
gott o väl i axlarna, men vad göra, bästa sättet att garantera maximal
"hårtjockhet" och ja....jag är banne mig vuxen och om jag nu är dömd
till ett liv i gränsfall Hedvig-frilla från nu så må väl det vara....

men jag hann ju drömma iväg mig om en frisyr liksom....
(och jag är lik Hedvig med mina 17 år gamla glasögon!)
1 mamma:

skriven

Glöm inte att du minsann har fint fall i ditt hår. vänta ska du få se det kommr att bli jättebra.



Kram

2 litentanta:

skriven

jag har spikrakt hår numer... Hedvig, haha!



3 Caroline:

skriven

Kräver bildbevis!

4 Mli:

skriven

Sv1: Ja vi stod och tänkte precis det när vi huttrade i kylan. Vi hade nog mest skrattat åt det om det varit mitt i sommaren. Men nej, självklart ska de vara kallaste dagen på året. Jag är helt klart för ditt förslag om klimatanpassat bilstrul :P



Sv2: Haha du anar inte hur lika våra karlar är. Fast jag fick min rosa INNE på Ica Maxi eftersom ja va med å handlade. Jätteromantiskt? Men jag fick en blomma i alla fall.



Tack, jag blir alltid lika glad när någon tycker om min design. Har länge funderat på att göra om den, men jag är lite för fäst vid den :)



Hehe, kommer det inga bilder på håret? :P

5 litentanta:

skriven

Hänna blir he inga bilder på nå hår... (inte förräns jag har slitit en hel dag o testat dottern hårapparatur ivf) Nu när jag kom hem efter prommisen så hade jag slickat, spikrakt PLATT mer stendött hår än nånsin..... suckar



6 Lindis:

skriven

hihihi, det programme var bra den =) Kram

7 Tojjan:

skriven

Hedvig regerar! Är du lik henne kan du vara glad och stolt. Så många av oss som sedan barnsben har henne som minne. Ett positivt sådant. Är särbon kanske i stil med Helge...(ler och ursäktar närgången fråga)?



//Tojjan

8 millis:

skriven

Åh! Hedvig!! Så himla fin...

9 virpi:

skriven

Nee...men så illa kan det inte va...eler?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: