-Mera kärlek åt folket!

NU kan jag bara inte låta bli att visa er igen, jag har blivit hjärtad igen
den här gången var den fina gladulle som har varit framme!



Har så svårt att hitta igen vilka änglar jag ska ge den vidare till men så kom
jag på en, Tiiiiiiiiiiiiiiina nere på Bästkusten o sen har vi ju pratglada Virpi,
bäva månde svenska politiker, eller ?


(är ju underbart att få såna häringa men jättesvårt att veta vem son
ska få dem sen..... ofta kommer de ju redan från så bra människor....)

1 Tina:

skriven

Men vad du är snäll...! Tusen tack, det värmer...!!!! Stor kram!! Tina

2 virpi:

skriven

Åh!Tack!

Självklart skall denna fina award vidarebefodras!

Återkommer ang det!

kram kram

3 litentanta:

skriven

Jag tycker att jag gjorde två suveräna val måste jag få erkänna nickar stolt



kramis till er båda två!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: