-Lite nya listor

Tittade in hos Maisoui och hittade några listor,  kanske passar perfekt såhär på söndagen ?
 

OM DIG:

1. Hur mycket är klockan just nu? Klockan är strax efter elva, 11,08
2. Namn? litentanta
3. Vart bor du? Umeå
4. Hur många barn vill du ha? Jag har redan fått "mitt" barn, är fullständigt nöjd ;-)
5. Vill du gifta dig? Är nog allt utom "giftastypen"
6. Har du ätit sushi? Icke då, tror inte på rå-fisk konceptet..
7. Favoritglass? Oatleys vaniljglass
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Vi har havrefras och All-Bran
9. Humör? Lite sisådär....lagom?

FYRA GREJOR:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Faktiskt, åkte oreggad helcross mitt inne i stan..
2. Har du en hund? Hamster...haha
3. Sover du helst själv eller med någon? Beror helt på sängbredden
4. Tror du på spöken? Inte alls, ett tag hoppades jag nästan på dem men nu, nä!

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? Är nog ganska lagom, 173 cm
2. Skulle du vilja väga mer? Näpp!
3. Skulle du vilja ha sex nu? Nja....nae....

KAN:

1. Kan du röra på öronen? Inte jag, men en barndomsvän kunde det!
2. Kan du slicka dig på näsan? Vi har små näsor i min familj :-)
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jo, enkelt *vindar järnet*
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Det ska man nog hoppas på ivf
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Det går bra, om jag är ensam alltså!
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Går inte på fester där det dricks, nykter alltså ;-)
7. Kan dina vänner lita på dig? Kan man nog säga
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Aldrig, never, icke då!
9. Kan du suga? Que?!
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Inget problem, är en fanatisk non-shopper!

HAR:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Aningen, givet, vem har inte det?
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Dåligt minne...
3. Har du någonsin haft sex med någon? Och återigen, 40 år, barn, vad tror ni?
4. Har dina föräldrar ljugit för dig? Skulle tro det :-)
5. Har du varit full den här månaden? Nä, är långt mellan varven numer
6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Lite....
7. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Ska borsta tänderna inom den närmsta timmen...
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jo
9. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Måste det stämma på året? Äldre, japp!
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? *nickar*
11. Har du blivit påkommen när du har haft sex? Jooo....... hemska tanke, det är inte kul...
12. Har du haft sex med mer än tre personer? Samtidigt? Nä
13. Har du ljugit på någon fråga än då? Faktiskt inte

1 emmah:

skriven

svar: nu syftade jag mer på att dom var mindre melodifestivalen låtar än dom andra, enligt mig iallafall, men alla tycker olika :)



lägg gärna till mig på bloglovin :)

2 Lindis:

skriven

SV: nej du har rätt, vi hade nog aldrig funnit varandra då, en stor varm kram till dig!

3 virpi:

skriven

Oj,det var lite djuptgående frågor.

Hade nog inte vågat svara på dem...inte än iaf.

Men det var kul att läsa!Tack.

Kram Virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: