-Kan ni gissa landet?

Har tiggt till mig några bilder av jobbarkompisen jag,
tänkte att ni skulle få titta, försöka läsa och gissa var-
ifrån dessa bilder kommer, är ni redo?





känner ni igen det?



hmmm?


 
o här kommer den sista, nu vet ni väl?





1 Lindis:

skriven

SV: Luftning låter härligt, här är det så kallt fast jag antar ni har mycket kallare där du är.. Brrrrrr... Ha en fin dag vännen, kramkram

2 litentanta:

skriven

o ingen som vill gissa landet...kom igen Linda, du är ju berest o allt ;-)



kramen



3 huvudbrydd:

skriven

En ren gissning: Skottland

Vid rätt gissning...Vad vinner jag? :)

4 litentanta:

skriven

vill ni leka med bilder så hoppa in hit

www.photofunia.com :-)



du gissade nästan rätt, och nu när jag avslöjar

att jag ingen vinst har....oops, kanske du inte

törs gissa igen, eller? ;-)



5 huvudbrydd:

skriven

Självklart törs jag....Wales, Nordirland, Storbritannien.

Vinsten är inte viktig :)

6 litentanta:

skriven

O härmed har vi en vinnare!!! Ta dam!!

Wales var det :-) Har en kompis som

har åkt dit några år, köpte tom en

underbar welsh cob därifrån och ja,

med risk för att upprepa mig, avis...



Grattis till enorm kunskap, man kan

inte komma o påstå att du lever upp

till ditt nick, för du är banne mig

allt utom just huvudbrydd!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: