-Dagens stora ågren-framkallande citat

"Jag har en jobbresa inbokad till orten Gnarp, i Norrland, den 8 mars då
jag ska vara moderator för deras internationella kvinnodags-firande. Eller
firande blir det inte eftersom dagen kommer att handla mycket om självmord,
som är rätt högt i antal i den orten. "


Och gissa vem som stressar mig så?

"Nu har vår städhjälp kommit (äntligen det är kaos hemma hos X och mig..),
tänkte gå och sätta mig på X under tiden och blogga/jobba därifrån. Det är helt
underbart att ha gångsavstånd till Stockholms bästa café!"


Sista ledtråden är som följer.....

"Jag har sportlov! Har jag sagt det?! Det betyder att jag är rastlös!
Saker som jag kan sysselsätta mig med:
- Träna spinning och styrketräning
- Rensa min garderob, nåja städa i den i alla fall..
- Shoppa till hemmet.
- Gå och fixa naglarna, solduscha etc..
- Köpa hem modemagasin och marabouchoklad och mysa i sängen
- Skriva på min bok. Ett kapitel räcker tyvärr inte. Men det är ett bra kapitel!"


Ok, ok, ska släppa det ämnet....måste skärpa mig, jag är vuxen, skärpning!!!!
(men inte fan hade jag städhjälp, solduschning och speedade empatilösa samtal till nedgångna bruksorter
på min agenda när jag var 18?!?!)

(o ni får ingen länk, antar att ni hittar till bruttan alldeles av er själva om ni är så korkade som jag....haha!)
1 virpi:

skriven

haha.Du får sluta att plåga dig själv sådär!!

Kram Virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: