- Åsså var det dags igen....





In kommer pengarna.... ut försvinner dem innan nån egentligen
har hunnit med att de fanns där känns det som ibland....Men det
är ju nån knäpp känsla också, in JAAAA, ut lite-JA för man ska ju
betala sina räkningar och det är ju skönt när det är gjort.....Men
ändå.....visst skulle de få räcka lite längre än ett dygn va?

1 Lindis:

skriven

Aldrig kul med räkningar.. kram

2 virpi:

skriven

Jag skall erkänna en sak....

Jag älskar att betala räkningar.

Inte för att jag vill bli av med pengarna.

(Hade hellre rest för dom)

För att jag känner mig oberoende och rättfärdig.haha

Sjukt,jag vet.



Vad förvånad jag blev när din kommentar kom från raggamuffin.

Skall du blogga från den sidan nu?

För jag försökte gå in där och det gick inte.

kram Virpi

3 litentanta:

skriven

fick för mig att jag skulle testa av där, men jag vet inte... hänger nog nånstans i mitten just nu ett tag ;-)

(eller förresten, har jag bara skrivit fel på kommentaren? vore typiskt mig förresten haha)



kram till er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: