-91 tusen skäl att INTE läsa BB!!!

Som om jag behövde nån mer anledning till att inte hoppa in hos kära Isabella var o varannan dag?!?! Hon fikar alltså upp för ungefär 4 ggr så mycket som jag har till matpengar, åt två...... per jävla år.....

Hjälp............
1 Lindis:

skriven

Oj, där ser man.. Jag förbrukar en del pengar på kaffe latte men brukar inte ta något till det =)

2 Fröken Deilert:

skriven

Asså, att man ens lägger ut så mkt pengar på mat?! Visste inte ens att det fanns så dyr mat ens. Haha

3 litentanta:

skriven

Men hon är ju en "förebild", visst heter det så?

,o skönt att du var lite billigare i drift Linda ;-)



4 gladulle:

skriven

jisse amalia det är ju mer pengar än vad vi gör av med på ett år, och då har jag räknat in allt i mat väg, blöjor, hygienartiklar osv.

5 Tina:

skriven

Nu har jag snott dina frågor IGEN..! BlondinBella..usch. Kram Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: