- Ok, glömde ju dagens krämpa


A Missing Person




Eftersom att jag inte har mens, intresseklubben noterar ivrigt hör jag, så
är det alltså mitt emellan som spökar.... Suck, har nyst och haft mig hela
dagen lång och nu när jag äntligen blivit varm är jag snarare kokhet än
ljummen....

Tänker på min vise neurolog, den där jämnårige parallellklasskompis-överläkaren
jag begåvats med
, han som ifrågasatte om mina biverkningar av en viss sorts ep-
medicin inte hellre var KLIMAKTERIET.....

Jag måste säga att om det här är klimakteriet, vad tusan är det då för mening med
att hamna där?
Jag har då mens som vanligt, jämt, och resten av allt roligt också...
Det är för härligt med manliga läkare med ett begreppsområde lika snävt som Skåne,
eller nåt.....

Atttttchhooooo, och prosit med för den delen,
får väl fortsätta att glo på sista avsnittet av
Paradise Hotell.... snacka om en serie som gör
mer ont än roar, läge att släppa den kanske?

(och för den delen är jag ju bara 41, kan jag
ha varit en 38-39 när han slängde ur sig sin
vansinniga diagnos kanske?)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: