- Torsdagen jag såg




när jag vaknade var helt ok!


Efter lång och trägen kamp hamnade jag åtminstone i säng igår kväll,
hittade av en repris på Grand Designs och vips vaknade jag. Tror att
det handlade om nåt bungalow-bygge men är inte riktigt säker, hur som
haver stängde jag ivf av apparaten vid nio-snåret i morse och somnade
om som en klubbad säl.

Önskar att jag kunde säga att jag studsade ur sängen pigg och nyter strax
före ett men så var det väl inte riktigt men eftersom att jag small av med
linserna på så var det bara att starta upp dagen, verkar som att de här
linserna inte torkar ur så mycket även om man sover så än så länge
fortsätter jag att titta på omvärlden med förtjusning!

Ska fortsätta min julklappsraid på nätet också, misstänker att jag inte
kommer att njuta av julklappsshoppingen nåt mer i år än andra år så det
finns klart höga förhoppningar om att kanske hitta något fint online istället!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: