- Så gott med lite annan mat mitt i allt julande!


Blev god middag idag med, härlig klyftpotatis, som jag ju aldrig ids fixa själv mitt lata stycke, och
kötte till. Fina förrättssnittar med avokado, goda röran och sallad, såser fanns hur många som
helst, även om jag bara vågade tjuvsmaka en klick beasås själv och sedan blev det tefika med
en massa olika kakor till....smör förstås men vad fasiken, jag levde livet till fullo och njöt av en
stycke underbar snittmojäng så jag är nöjd... (funderar på att slänga ihop en kladdkaka nu i
kväll, ska
bara försöka trolla fram socker så är det bara att tuta och köra!)

Socker fanns!!!

Nu ska bara gubbarna i köket "datra" klart så jag kan börja med
min go-smet, magen skriker redan efter mer gotta!!
1 Sara:

skriven

Mmm... Låter underbart härligt!

Nu blev jag bra sugen på att baka själv! Är dock ingen stjärna i köket.. (snabbmakaroner på 20 min etc..) Men för tusan, någon gång ska jag lyckas! ;)

2 Nathalie:

skriven

Hade du en trevlig Julafton?:)

3 gladulle:

skriven

mmmm det är gott med allt annat än julmat just nu, så det blev hamburgare på frasses till lunch i dag, mums

4 cilla:

skriven

hoppas att allt är som det skall vara, mysigt och trevligt, ha ett gott nytt år. kramisar

5 ullisar:

skriven

"trolla ihop en kladdkaka"?! njo du må tro det går runt i skallen på mig nu minsan... ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: