- På allmän önskan, eller familjär?





Eftersom att jag ju inte direkt är den bästa av fotomodeller, varken gillar att
bli fotad eller blir bra på bilderna, så blev det bara en simpel header till att
börja med...... Jag som gillade min fiskebild á la:

-Va fan äre för kul att fiska när man ändå ingen fisk får?!?!


Annars då? Jo, här hemma är vi nöjda med kvällens två finalister i Idol. Jag är
ju en stor fan till Calle, förstås, men dessvärre är jag ju tvungen att erkänna att
Eriks version av Run to the hills var helt suverän! Han axlade Bruce mantel helt
formidabelt, synd bara att de dragit upp tempot aningens för fort.....

Nu är det bara kampen mot piggheten som gäller,
ska den eller jag vinna,
dvs
ska jag kunna somna NU snarare än sen?



Förresten, är det bara jag som får associationer
till en viss Caroline när jag läser moderns kommentar?




1 gladulle:

skriven

Du har så rätt, Eriks glänsar låt av Bryan Adams var en flopp, men när han körde Run to the hills så kom hårdrockaren fram i mig. Den var super.



Calle har ju varit min favorit länge oxå.



Tyckte även att Tove gjorde The gratest love of alll riktigt bra bättre än Kylie låten.



Ha en trevlig helg:)

kram

2 Anna:

skriven

Som inbitet Iron Maiden-fans så håller jag helt med dej om Erik. Att en så'n liten kille som troligtvis knappt vet vem Bruce Dickinson är kan göra det så bra var riktigt imponerande!!

...och jag håller med mamsen...

In med en bild igen!! (Kanske en där du har den lilla blåa på... Hehe!!)

3 Nathalie:

skriven

Hej, fin blogg:) Händer idag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: