- Jag älskar att jobba!!!



googlad bild

 

 

Ju mer hets desto bättre, ju mer som jävlas desto större utmaning,

ju surare kunder desto roligare ;-) (ibland i varje fall)

 

Kanske det inte är helt normalt att gå igång, positivt, av dessa

saker men så är det ju nu med mig, jag är inte helt normal!

Jag gillar att stressa, degar bara ihop om det är för lite att göra,

står man i kylen så fryser man ihop också, så mycket att göra,

svettas ordentligt och tempo, framförallt tempo govänner!

 

Sen hoppas jag förstås att "chefens" finger inte gör allt för ont,

klämskador är inte roliga och när de där mjölkvagnarna inte gör

som man vill så känns de där 180 liters vagnarna av ganska så

väl om man hamnar i vägen.....

 

 

Tänka sig att en sån här liten

sak kan orsaka så HÄR mycket elände.... voi voi  ;-)

 

Men för att klargöra en sak, Musse är en BRA chef,

det var inte "oss" historien handlar om alltså hihi!

(som de brukar säga på Bullen, visst kommer ni ihåg?)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: