- Hem kom vi



MySpace Graphics




Vi hade oss en riktigt mysig biltur i natt, försökte kompensera den
bitska kylan utomhus med ett nästintill stekhett klimat i bilen, sånt
går nämligen bra när chauffören/särbot har mig som passagerare....



Jag kan liksom inte vara tyst, ska jag överleva måste jag andas,
man andas enbart genom att prata, det här är alltså sant, jag har
nån koppling mellan andning och babbel....
Måste vara passageraren
from Hell nästintill, många är de långtradarchaufförer som tvingats
genomlida x antal mil här i Sverige med en litentanta skavandes på
i framsätet!


Men nu ska jag vakna till liv, studsade upp ur sängen efter nån hel-
mysko mardröm för ett tag sen, har gjort alla saker man ska göra
för att rensa hårddisken efteråt, hinkat min treo, stått ute i råkylan,
mycket varmare än i byn förstås men blåsigt har vi ju, deperat försökt
få ut nån ynka rök ur särbots effektivt handrullade cigg....


Vi ska ju ut på ett uppdrag idag, hela familjen litentanta, inklusive
plastpappan särbot! Ska sammanstråla på lilla, svindyra Coop borta
hos lillrompan o hennes älsk för vidare transport mot annat mål,
ni får hålla tummarna för att min idé kommer att vara bra bara,
vill ju inte röra till det för mycket för vissa nämligen.......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: