- Hah... men ack så sant


Get Along At Work



En jädra tur att man inte öppnar truten direkt alltså
utan ivf försöker tänka efter......

Men oftast så är faktiskt folk inte så dumma, det gäller
att komma ihåg att de är ju bara människor de också!

(lite synd är det dock att kunderna glömmer bort att vi som
står där och sliter också är en gnutta människor, lite granna..)


Jag är faktiskt lite hängig ikväll så jag tror jag struntar i nätet,
ni mår nog bra av tantfria kvällar också så synes vi en annan dag!


fast i det HÄR fallet är jag mer tveksam
människa eller....anka?


1 A:

skriven

Jahapp...då har jag varit på möte på arbetsförmedlingen då. Och bara fått ännu mer ångest...

Natti natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: