- Calle måste vara tyst, men fick ju sin fest ivf!


(bild lånad från Aftonbladet)


Eftersom att jag inte arbetar i musikbranschen, definitivt inte har en aning om
vad de aspirerande Idolerna skrev på för avtal inför tävlingen och kanske mitt
i allt förstår rädslan som Sony-tomtarna kan känna om Calle fick för mycket
uppmärksamhet så verkar ju inte det här helt oväntat.....


Och sen blev det helt lugnt när jag läser om Calles egna tankar efter andraplatsen:


"– Hade jag inte sett slutet på det här vet jag inte hur länge jag hade pallat.
Det är ett jävligt hårt jobb och så här hajpad kommer man aldrig att bli igen, säger han."


Givetvis unnar jag honom en massa krökande, softande och "bara få vara Calle"-ande,
vilket jävla spektakel de har gått igenom under hösten eller hur? Tycker också att hans
morsa helt verkar vara en moder i min smak, eller vad säger ni om det här?

"Månader av alkoholförbud har byggt upp ett rejält festsug.

Men mamma Camilla Breitenfellner var på plats att för att

hålla koll på sonen. Eller?


– Hon är en värre partyprisse än jag, säger Calle."

 

läs mer här

1 Jag:

skriven

Ha ha ha...Ja eller hur...De får stå kvar så...;-) O tala för sig själv...

2 zandra:

skriven

Jo visst.. klart det är bra o ha ett skydd om det kommer igen senare. Har haft möjligheten till att vaccinera mig ganska länge jag med :) Men jag ville inte först. Sen blev jag med barn och började fundera på om jag skulle göra det ändå. Men jag vet inte :) Förmodligen tar jag den på tisdag. Är väl lika bra. Kan ju säga att det var hysteri här i stockholm när vaccinet kom. Polisen fick till o med rycka in på vissa ställen. Helt galet. Vem orkar med sånt. Nu har det iaf lugnat ner sig eftersom nästan alla är klara. Känns skönt. vi hörs :) Kram!



3 Madeleineslife:

skriven

Hoppas man får höra från honom snart igen. Jag som höll på Calle!!...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: