- Varm om hjärtat blir man

 


Blir så varm i hjärtat av en massa saker
just för stunden är det 2 personer som spökar
på i min arma blodpump minsann!

Dottern som alltid finns där förstås, klart är att
det "schvee nalta" och jo, inga syskon hemma
hos oss blev det, men oj vad det är värt det!

Allra käraste gullklimpen min (som säkert sitter
o bara vill tejpa igen truten på morsan sin,
eller som man kanske ska kalla det nu, bakbinda
nävarna på henne så hon inte skriver mer smööööööör)

Blocket på bilden är från henne och det passar mig
alldeles ypperligt,
 "saker jag glömmer att komma ihåg!"
o sen har vi ett kort från fina vännen nere i Norrland,
japp, för ni kommer väl ihåg att Norrland är stort, hela
261 292 km²  om man ska vara korrekt!

"Hoppas din födelsedag blir
lika speciell som du är"

åsså fick den speciella vännen (jo, det är jag det!)
en kram också minsann!

Härligt att ni finns i mitt liv, just nu än mer härligt,
bara så att ni vet det!
1 Myh:

skriven

Löööööööööv mamma <33333 Löööv!

2 Anna:

skriven

Här såg det riktigt najsigt ut, får jag lov att säga!!

Lite så där pantertant-aktigt... Hihi!



Förresten... GRATTIS TILL PARFYMEN din lilla "bitterfitta"... Tihi!!

Hoppas du får en riktigt trevlig helg!!

Stor fet kram!!

3 Anna:

skriven

Ja, just det ja... GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, också!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: