- Stackars liten Tito...




När en dömd våldtäktsman som Tito Beltran har mage att JO-anmäla "sin" anstalt pga att han inte får studera MINST halvtid genom att läsa in operor, som han har nytta av i framtiden utan måste arbeta på anstaltens tvätteri.... Då blir jag förbannad....

"- Man kan inte undgå att få intryck ut av hela anstalten drivs mer
som ett "ARBETSLÄGER" med lättillgänglig arbetskraft än som en
kriminalvårdsanläggning.
"

enligt Expressen/GT Tito's egna ord....

Och eftersom att han dessutom väntar ny rättegång den 17:e augusti då han enligt vittnen skall ha hotat/dödshotat (?) en medfånge på anstalten, vilket givetvis Tito återigen bestrider... kanske det vore dags att tona ner sin attityd aningens ?

1 Katta:

skriven

Jag har väldigt svårt att tycka illa om folk. Men denne lilla patetiska man avskyr jag verkligen! Han hade mage att en gång kalla min mamma för "Snuthora". Varöfr? Jo, för att hon i tjänsten bad honom att flytta sin bil från (inte bara en utan TVÅ) två handikappsparkeringsrutor som han ställt sig tvärs över. Underbar man, verkligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: