- Spöken....



Ibland önskar jag nästan att jag inte vore så jädra krass och svårflörtad vad gäller det utomjordiska, eller kanske man ska säga det övernaturliga? Tänk om jag faktiskt skulle gått omkring och trott att jag varit omgiven av spöken istället...hmm, skulle nog göra livet bra mycket mer spännande ivf!

Men nu är jag ju såhär, ser jag nån av mina "tomtar" så vet jag ju bara att det är epn som strular runt lite grann, fladder runtomkring mig, känslan av att nån står där bakom och lurväntar på mig och en evig trafik av folk, numer på min vänstra sida är ju just ingenting annat än en trött, lite "epande" skalle som snedtänder rent elektriskt... Inte alls lika mystiskt och spännande då inte, eller hur?

I med mediciner, invänta tröttheten och nä, jag är inte risig, bara utslut som artist, ok ;-) ?

1 Lina:

skriven

Tack för den bilden! Jag som sover ensam :-O

Kuken!

2 Anna:

skriven

Det enda spöket jag ser är mej själv i spegeln på morgonen... Hehe!

Kram och sov sött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: