- Ska vi få napp?

Om man lägger ihop



med



ska vi kunna hitta åt lite sånt här då?

obs, alla bilder är lånade från nätet.. kommer ju inte åt mina egna
bilder när jag är här.....

för utan plankorna att traska på så är jag ju tämligen värdelös
på terränggående, vingel vangel och vilket håll kom jag från och
var tusan är vi på väg?! blir ibland ett litet problem nämligen.....


Ute strålar...."snart är hösten här"-vädret och temperaturen ligger
på stadiga 13 - 13,5 grader, det hänger liksom regn i luften och
det är ändå riktigt härligt mitt i alltihopa, bara man har vettet att
klä på sig ordentligt!
1 Jag:

skriven

Ja visst var de snygga tjejer...Men vad ska man säga om grabbarna??? Ha ha ha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: