- Jag smittar.....




Ni som har mig på er MSN Messenger
TA INTE EMOT LÄNKAR OM INTE JAG ÄR DÄR OCH SKICKAR DEM!

Mitt förbannade virus i Messenger är igång igen,
jag är ju inte ens hemma
använder ju inte det förbannade programmet och
kan följaktiligen inte skicka ett dyft!!!

blir så trött
vet om att jag måste städa en hel del i datorn för att få bort
eländet men ändå, vill absolut inte smitta ner er stackare som
råkar ha mig på era listor så snälla, rara
tänk efter innan ni klickar på någonting öht från mig
jag är smittsam....
1 Jag:

skriven

JA du så är de för de flesta.... De kommer konstiga länkar från dem som inte ens är inloggade....Hmmmm!!! Men man lär sig ganska fort att vara uppmärksam.... Hela datorn hänger sig ju om man nu råkar klicka på skiiiiten!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: