- Inga grisar idag inte!


bild lånad från skansen


Eftersom att idag är måndag och vi inte ids så hoppar vi nog trippen till Gammlia. Jag var mest sugen på att kolla in grisarna men har bestämt med några middagsgäster, dotter m älsk o moder alltså ;-), ja åsså är ju särbot kvar eftersom att han redan bestämt att undertecknad ska med upp till lappmarken på onsdag!

På tal om särbot ja, inte helt fel att komma hem och mötas av dammsugna rum och diskad disk, fördelarna med att vara särbo måste väl vara just sånt, vips så kommer en idé upp i skallen på karl´n o sen är det jättefint :-) ! Sånt är man inte alltför bortskämd med som singelboende moder med titt-in-ande dotter  såhär under sommarlovet minsann!

Vill ni läsa på lite mer om de charmiga Linderödssvinen förresten så klicka bara på lillgrisen ovan så får ni lite fakta, de är väl härliga grisar?
1 Katta:

skriven

Å så fin! Jag älskar grisar! Ett av mina favoritdjur faktiskt. Hade en minigris förr. En dag ska jag ha det igen, fast då två stycken. Underbara intelligenta renliga djur!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: