- Bojkotta McDonalds NU!

Förutom den där lilla incidenten med personal som misshandlade kund inne på McDonalds, kolla mer här så har de nu uppdaterat sitt kundvänliga, nä snarare kundfientliga sätt genom att bemöta klagomål med kränkade och hotfulla mail! Hur annars tolkar ni sånt här?

"Du din jävla bögjävel, jag hoppas du aldrig dyker upp på
McDonalds i Falun mer. Alla på restaurangen hatar dig
och vet vem du är, din jävla homohora!"

Ägaren till McDonaldsrestaurangen i Falun, Claes-Göran Jönsson, säger bla såhär:

"– Kundens klagomål sattes upp på väggen i all välmening för
att alla skulle förstå vad de kan förbättra i kontakten med
kunderna. I framtiden kommer vi vara noga med att den
som klagar inte ska ha sina kontaktuppgifter synliga"

Varför är jag inte förvånad?
Läs hela artikeln här

Nä go vänner, kör det helsvenska alternativet, Max!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: