- Bjussa på lite laktos?



Är lite halvseg och trött i bollen men tänkte bara bjussa på den här listan som jag hittade på Lactrase hemsida igår kväll. Lactrase innehåller enzymet laktas som är precis vad som jag saknar och vad som gör mig till en vandrande katastrof så fort någon varit snäll och lagat nåt smaskigt, alternativt jag varit korkad och petat i mig nåt som jag ju faktiskt redan visste att jag inte tålde!

Klicka på tabletten så kommer du direkt till Lactrase sida där du kan kolla lite mer, jag rekommenderar dessa piller jo, men det gäller ju att ha lite koll på dagsformen också för inte hjälper det alltid att hiva i sig enzymet, är magen ur led så lovar jag dig att allt ändå tar slut med en ända.....


o btw, jo, jag reagerar på rubbet...
mer eller mindre men.... suck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: