- Åh herre min je...

Jag ger mig, jag ger upp, jag tar en break, jag sätter mig framför tvn med äggröran och aldrig mer ska jag dyka upp online igen, eller nåt....

Just nu är jag mer än nöjd på att försöka och testa, försöka på annat sätt och testa om o om igen.... Det jag vill nu är "bara" att få in min header på strl 1070 x 350 pixlar...hur svårt kan det vara egentligen!!??!??!?!?!?!??! Sen att jag inte kan det mesta mer vad gäller det här, trots att det är en gratismall o allt, det behöver vi väl inte låssas om va? åsså tittar jag in hos er i morgon, eller nåt...

Ska sova i tid, jobbardag i morgon och man ska inte vaka för många nätter i följd, om inte annat så är påsarna under ögonen inte alltför trevliga att snubbla omkring på ;-)

Natti för tusan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: