- Usch, jag är nog ordentligt orolig ändå...


En version av ett stort anfall i sängen...
kombinerat med låten blir det bara så sorgligt


 
Ett partiellt anfall,
kom ihåg att dessa filmsnuttarna är mina första riktiga tittar på anfall själv...




Intressant koll av stort anfall under bevaknings-EEG
enorm hjärnkapacitet under Grand Malet.. :-(


Måste sluta tänka på den här skiten nu
delade min första tablett precis
inget händer idag ivf, o i morgon
(som ju är redan idag?) är en annan dag...

Glad Skärtorsdag på er nu!

1 Myh:

skriven

Alltså... jag vill inte =(

2 litentanta:

skriven

Men jag tänkte såhär, jag måste ju lära mig mer om hur det kan komma att se ut, åsså får jag banne mig tassa iväg till sängen om jag mår konstigt, lite kan man väl kräva av mig ivf ?



kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamis på dig vännen!



3 Sandra:

skriven

Vilka intressanta klipp, kändes konstigt att se det från "andra sidan" men nu vet man ju hur man själv ser ut... Oj va konstigt det kändes, nu blev man inte alls mindre nervös inför video-eeg:et ler men bra att se hur det funkar... Nu förstår man att de som ser en få anfall blir lite skärrade... Men.. Usch..

Ta hand om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: