- Utmaning från dotter!

Det här kräver dottern att jag ska fixa, en annandagskväll också till råga på allt....

10 saker jag har gjort idag:
1. Vaknat till väckarklocka...:-(
2. Chockat kroppen med frukostmacka!
3. Tittat ut och konstaterat att solen inte alls sken...
4. Borstat lilla tanden.
5. Tagit en liten skotertur!
6. Promenerat till Marie, Tobbe o Bastian
7. Smaskat middag hos svärmora.
8. Promenerat HELA långa vägen hem till särbot igen...
9. Kämpar med att blogga via ubuntu/Firefox... suck
10. Försöker överleva Van Veeteren men det är svårt..

9 Första... :
- Första bästa kompisen - Åsa
- Första bil - Lilla Nissen, Nissan Cherry
- Första kärlek - eehhh, Robert kanske? (lääänge sedan)
- Första husdjur - Bonnkatten Oskar, en "henne"
- Första semester - Oj, oj, jag är ju senil.... Halkidiki m farsan kanske?
- Första jobb -Hästskötare i Dalsland
- Första köpta skiva - Boney M, alltså jag är ju såååå senil...
- Första piercing - Öronen
- Första konsert - Peter Le Marc

8 Senaste...:
- Senaste alkoholdrycken - Svindyr Black Russian
- Senaste bilfärd - Särbot hämtade mig uppe i byn....
- Senaste filmen du såg - Wedding Date
- Sista ringda telefonsamtal - Mamma
- Senaste bubbelbadet - Nån vecka sen
- Senaste spelade CD-skiva - Min sönderspelade hembrända blandning
- Senaste gången du grät - till Underbara älskade (eller heter det tvärsom..?)
- Senaste måltiden - Våfflen m smöre o sockre ;-)

Saker jag har på mig nu:
Dotterns gråa jeans o svarta huvtröja, åsså läsglasögonen förstås!

6st har jag någonsin...
- Dejtat en av mina bästa kompisar? Nej
- Blivit arresterad? Nej
- Blivit kär vid första ögonkastet? Är inte så romantisk dessvärre
- Fastnat med blicken i någons urringning? Vissa kan man man inte undvika liksom..
- Sagt att jag älskar någon utan att mena det? Försöker att vara försiktig med de orden
- Busringt till någon? Förr var det ju riktigt populärt..

5st Mina favoritsaker (ingen rangordning)...
Datorn, Hamstern (?), Datorn, Datorn åsså internetuppkopplingen förstås!

4 st personer jag känner att jag kan berätta allt för...
- Härligaste prattanten Karin
- Särbot..... nästan

3 st val...
- Blått eller rött? Blått
- Sommar eller vinter? Sommaren
- Choklad eller chips? Mörk Chokela

2 st saker jag vill göra innan jag dör...
- Jobba heltid igen!
- ........... hmmmm.........återkommer om det

1 sak som jag ångrar...
Att jag jobbade sönder mig så jädra mycket!




Den här utmaningen bollar jag vidare till
Lindis
MirAnna

Nä... det är för krångligt det här, jag kan bara inte lära mig den här jädra laptopen, är ju hemma i morgon så då ska jag väl åtminstone få till något vettigt!

Alla som vill är härmed utmanade, så får det bli!


1 Anna:

skriven

Vadå inte vågar!!

Klart du gör.. Vem har sagt att du måste visa dej för någon... ;)

Du ska se mej när jag skrämmer ihjäl mina stackars få grannar när jag älgar runt i min trädgård... (hehe)

Det där utmaningen får jag ge mej i kast med i morgon... Nu ska jag släcka lampan för jag är dödstrött!!

Kram och sov sött!

2 Anna:

skriven

Menar du att man får betala det själv !? Funderar på sterilisering men har en god vän som på äldre dar fått jättemkt problem. Finns det olika sätt att göra det på ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: