- Underbara älskade

Att jag bara skriver o babblar hela tiden kan ju bero på att jag sitter här helt ensammen... eller att jag har möjlighet att surfa och titta på film på samma gång, men lite för att jag  har det så jättetråkigt m en gubbe fortfarande nere på verkstan... intressant, först ska man hit

- Kan du inte komma? Du, du kan ju komma hit väl? Alltså, det är sista svängen innan snön är borta nu, ska du inte komma?

åsså åker man dit på att sitta ensammen hela tiden ändå..... knäppkarlar, det är väl vad man kan säga, men jag skulle inte gnälla, jag skulle tipsa om filmen på Svt1 just nu, Underbara älskade!





Nu ska jag vara tyst o titta på filmen, den är sådär
enormt sorglig och vacker o allt på en o samma gång...



1 Tina:

skriven

Efwa..jag måste få länken till sidan där man kan göra så fräckt med sina bilder..!! Jag skrev till dig på FB men har inte fått nåt svar..Stor kram från ett soligt o varmt Göteborg!!Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: