-Tog mig en liten sväng på kvällssidan

Har flyttat på mig för natten, sitter här och seeeeeeeegar mig omkring på nätet, nog är det ganska solklart, man ska ha bredband för det här Telia mobilsurf är ju så långsamt och ... värdelöst? Men, det är ivf en uppkoppling, datorn verkar vara så pass full att det inte bara går trögt på nätet utan även lite hät på hemmaplan :-(

Men, nu är det nog dags att sova en skvätt, jag som hade tänkt mig att sova väldigt länge i morgon, helt enkelt tills jag vaknar, vilket givetvis kommer att hända här borta också, bara skillnaden i att här, här kan man bli väckt före 7 mot hemma där ingen knatar in förräns efter 16 :-)

Ni får ha en go natt alla ni vom fortfarande är vakna, själv blir det nog bara natti i stora gråa soffan, allt är lugnt och stilla så jag kan somna med gott samvete, eller nåt..



1 Lindis:

skriven

Hoppas du sover gott på ditt söta öra nu =) kram

2 Thalina:

skriven

hoppas också att du sovit gott,men jag skulle aldrig kunna sova i en soffa.Måste ha sköna sängen.Kram Thalina

3 Jag:

skriven

Håller med dig om detta att språkbruket förändras... O även för mig är älskar ett ord jag använder sparsmakat...=-S... Jag älskar vissa människor... Mina barn o min pojkvän... Men jag har även vänner som jag älskar som andra älskar sina syskonn ungefär... Men jag säger inte till alla "älska dig"... Som jag också har märkt att yngre tjejer säger åt höger o vänster... hmmm...Man kanske är lite gammeldags...men jag sätter värdfe på ord...De är ju samma detta med att tjejer kallar varandra bitch sinsemellan...!!! Skulle nog ha svårt med de...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: