- Söndag med magknip och dokumentär

Eftersom att inte bara Erika utan även Stina-Lee (o jag vet, bort med den bevakning omedelbums...hur ointressant är inte hennes blogg??) har tipsat om Jag vill inte leva detta livet som börjar alldeles nu (kl 20) på SVT2 så gör jag väl likadant.

Sätter, nja, lägger mig framför tvn och kan väl se fram emot nån timmes snyft o stackars o nog är det väl själva fan att det ska bli såhär?!

Förresten, ursäkta att jag inte kom till dörren gamm-grannen, har haft en tajt relation
 med min toalett under kvällstimmarna, smaskiga pompa m såsen har
ägnat sig åt att krossa mina drömmar om en skitfri kväll.......
Hörde ett "pling" men var liksom upptagen...
Kategori: TV

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: