- Provar kläder

Upptäcker till min smala (?) lycka att jag har en midja! Eftersom att jag ju inte tillhör den delen av svenska befolkningen som konsumerar bort lågkonjan, tror det var allra käraste Blondinfjollan som skrev det första gången jag såg det, utan jag mer fortsätter i gamla takter, noll klädshopping, så är det verkligen gamla kläder jag provar....

Men ändå, nånstans på mitten hittar jag av en sorts midja, lite intressant är det ju! Var har den hållit hus de senaste åren, är det så att allt som inte veckar sig utåt och liksom böljar sig omkring kroppen faktiskt finns kvar under det där lösa vita dallret?

Ska genast sätta mig och titta på Ellos hemsida, låssasshoppa lite granna alltså... nån timme på deras sida och shoppingsuget är som bortblåst, också ett sätt att genomlida lågkonjunkturer och tomma plånbokstider minsann! För nåt jag verkligen använder mig av är nätet, kan inte det vara ett sätt att hålla liv i företag i Sverige, ge dem bättre besöksstatistik och ivf framstå som en potentiell kund?
1 nilla:

skriven

Brukar åxå sitta och låtsas shoppa det är ju för kul. Men vad jag inte begriper är vad jag har för tvättmedel, eller om det är nåt fel på termostaten i tvättmaskin, för nästan alla mina kläder har krymp, och ett "lastbilsdäck" är i vägen överallt. Känner mig som en Heffaklump, haha....

Ha en bra dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: