- Mitt i min tänkande lördag så oops....

Fanns ju en pågående diskussion om fotografering i badet, japp, iofs var den en parten, Erika (hehe, kul att länka till dig känner jag!) och nu kommer mina bilder

Da dammmm!

Här kommer de, o för att förskona er är de givetvis små (men klickbara.... ) haha!


   
   
(alltså, en viss person pratar alltid om sin längd... skulle bara
visa upp hur låååååååånga ben den här gammkon också har!)


O nu  ska jag iväg, middag hos moder med sällskap,
ni må ha´ne liksom!


Edit: Dottern ringde o sa att jag lagt ut porrbilder
alltså är de väck, herreje, men man kan ju inte
sitta o skriva om att man är en bra morsa för
att sedan "äckla" (?!) sig på nätet *garvar*
1 Lindis:

skriven

Jag vill ha kontakt med dig men vill ju för fan inte såra, jag tycker om dig för mycket för det och att jag hade skrivit ett slags farväl var jag inte ens medveten om. Skrev bara vad min morbrors fru och hennes dotter sagt och det är klart att det fick mig att fundera.. Jag vill att du ska få slippa mig men jag vill inte slippa dig, förstår du? Kram

2 huvudbrydd:

skriven

Tack för kommentarerna, dig kan man lita på.

Det är inget fel med att ha långa "gammko-ben".

Då är det lätt att "älga" fram när det behövs :)

Titta på alla modeller! Hur läckra är inte de?

Ha en bra fortsatt lördag.

3 Myh:

skriven

Hahahah, inte porrbilder... men.. ändå.. haha! Men nog har du snygga ben alltid!!

4 Thalina:

skriven

Bra med långa ben då når man högre.Ser skönt ut att läsa i badet.Ha en fin lördagskväll kram Thalina

5 Mia:

skriven

Gud så skönt att få bada skumbad!

Ha en riktigt skön lördagkväll

6 Erika:

skriven

Herrejeflar vad avundsjuk jag blir nu. Jag vill hem till Umeå och bada skumbad. Men nä, jag sitter kvar här i sportbh och mjukisar och sippar på en avslagen öl. Gamnacken visar sig nog här snart också :).

7 Lindis:

skriven

Jag har likande foton på mig i badet fast då jag badar med grisen =)

8 purplerain:

skriven

Bättre med lååånga ben. Mina är korta och jag får klättra vart än jag skall nå.

9 *jeanette*:

skriven

Skumbad är alltid rätt, gärna med en bra bok och ett glas rött ;-) blir det trist kan man ju alltid göra skumfrisyrer med skägg ;-) (antar att det bara är jag och de under 8 som gör det :-)



ha en skön söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: