- Jag har en säng :-)




Intressant med mig är nog min ickekonsumtion, om man inte räknar med livets nödtorft då, återigen.... Idag har jag helt ändrat på en stor detalj hemma i mitt sovrum, jag har äntligen fått upp sängen från golvet, om inte det är ren och skär livskvalité vad är det då?

Och billigt var det, här kastas inga pengar väck på saker  onödan... för ynka 300 something kommer både jag och särbo upp en våning från golvet, vilket egentligen i sig är värt en tusing eller två :-) För ju mindre ung man blir desto tyngre blir det ju att ta sig upp från just golvet till upprätt tillstånd..... kan bara tacka gudarna för att ev bakfyllor varit så få som de har varit sen jag återvände till stan!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: