- Faaaaaaaaan -tastiskt det är ibland, eller inte



( Höstbild från Nydala, 2008)


VI har alla olika dagar, en del är så sprudlande kvicka o rappa, allt är liksom på topp och solen skiner starkare än starkast, himlen är blåare än blåast och allt man företar sig går som en dans! Sen kommer det nåt, behöver inte vara så mycket för att störa, förstöra och krasch är hela dagen käpprätt åt......

Idag flamsade vi på en del, jag och vän, solen sken, ingen ishavsvind och himlen var blå och vårlig, precis som det ska vara... Men ändå, krasch.....

Jag vill bara tala om att jag AVSKYR, har fått vissa vinkar om att det är en massa "hatande" i mitt språk, nyanserna är kanske något jag borde kolla av lite, eller varför inte hela språket? Nå ja, jag formligen KRÄKS över Lantmännens jädra eländiga värdelösa lysrör !!!!!!!

SÅ enkelt är det för mig, behövs inte mycket för att det ska bli fel, sen verkar hjärnan bara mata på i samma fotspår.... och det kära vänner, det HATAR jag! För grejen är den att solen som nyss sken så härligt, den blir vass som knivar, fågelkvittret som lyfte ens humör till oanade höjder, skär liksom en laserkniv rätt in i självaste huvudkontoret......

Alla som bytt sina däck och fått den där välbehövliga avfettningen och dundertvättningen gjord på sina bilar kunde lika gärna ha skjutit eldpilar... För när min skalle börjar jävlas, då tål den inte mycket.... Så rent logiskt ska jag VÄCK från datorn idag, stor sorg och elände för det är ju här jag läser, tittar, skrattar och öser ur mig allt jag bara vill och känner... Rent logiskt  borde jag bädda ner mig i vårt mörkaste rum, dra täckena över skallen och sluta (?!) tänka... Hur man nu gör det när det bara kokar inuti, för vad jag än säger och påstår och menar så HATAR jag det här!!!

Man överlever epilepsi, man kan leva och frodas hur bra som helst med en sketen ep, MEN man kan inte bestämma själv, man kan alltså inte vara en litentanta........

Vad händer och hur ska man göra?



1 Nathalie:

skriven

Snygg blogg, gillar bilderna :D



kram

2 Nathalie:

skriven

Ja dem är ljuvliga. Okey :)



Detsamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: