missade nästan hösten....

höstmur




ute ligger årets första snö, som vanligt passerade hösten
alldeles för snabbt..... jag som alltid längtar så dit och
bara älskar den underbara höga, o smått "murkna" luften....

hann med att ta några bilder mellan regnskurar och blås-
väder även om man såhär i efterhand missade alltför
mycket av årets färg-prunkande blad.....
(vilka ord förresten, murken luft och prunkande blad?)
har en hel skalle full av mystifika och "funderliga" ord
kan jag ju förvarna er om......

nu har det hunnit bli natt, ska sikta in mig mot sängen
och kanske, kanske somna riktigt tidigt ikväll,
verkar vara lugnt där ute i etern så jag kanske inte
missar så  mycket....
1 Lindis:

skriven

Jag känner att jag har missat en del av hösten med..

Kram till dig!!

2 tips:

skriven

märk dina bilder så att ingen kan sno dom!!

3 Anonym:

skriven

Vilken underbar bild...... gillar massor

och härliga ord :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: