ute på tjuvartag




genom en himla massa omvägar hamnade jag här, hos Rapport från Blommaland, en supermysig, underfundig
och läsvärd blogg (en sån man drömmer om att knåpa ihop till mao.....) där fanns en lista, japp, alla dessa listor
vi dränks i, men den var faktiskt lite sådär halvkul så here we go (enda kravet var tydligen att man inte jobbade
på Säpo, viket ju funkar hur bra som helst för mig som i ärlighetens namn inte jobbar nånstans, inte ens hemma
där besök snart stundar o dammet attackerar, även på öppna ytor  suck
Tre saker du kanske inte visste om mig...
  1. Tre jobb jag har haft
  2. Tre platser jag har bott på
  3. Tre saker jag gillar att se på TV
  4. Tre favoriträtter
  5. Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu

o här kommer mina svar.....

     1.   Hästskötare (på riktigt alltså!), Hotellstäderska,
            Växeltelefonist
     2.   Mariehem, Grisbacka (oink oink), Sollefteå
     3.   Tila Tequila, Byggnadskatastrofer, Wroom wroom
     4.    Äggröra, Stek m ansjovis, Knaperstekt bacon
     5.   Malta, Andtjärn (?), stooooora badkaret

(o ibland orkar man bara inte bry sig om hur texten hamnar....)

1 Millaca:

skriven

What!??! Hästskötare...det hade jag, helt allvarligt, ingen aning om :-)Respect :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: