MÅSTE bara ha, ge mig!!!!



 

sitter här o dumsurfar igen, kunde inte bli trött som jag tänkte det hela utan *POING* så vaknade tanten till .....
inte fel att vara alert o så, men kanske man skulle satsa på mer vaken tid under dagen o mer sömn nattetid?
nå ja, tids nog så ska det nog ordna sig också...

har ivf hittat höstens "måste ha"-grejer jag med, helt otrooooligt vad jag känner att jag behöver,
måste, crave det här,
kan inte förstå hur jag klarat mig utan det tills nu!?!?!?





skjortan 79 bagis på Classe, såååå billigt för en fodrad flanellskjorta, jag döööööör!!
behöver ju ett fräscht par M-90 när jag blivit stadsbo!! dyrast dock med sina 395 kronor...men, måååååste bara
understället i najs fleece BARA 295 spänn, bara att slita av sig brallorna o mysa vidare hemma!!
halkstopparna är väl mer för moderns skull, lite fräck detalj ändå, flinar, o  vad då? 95 kulor har väl ingen dött av??



kängorna har jag redan, fast lååååångt borta just nu, nästan så jag vill ha
dem bara för den sista touchen liksom, perrrrrrrrfect blire då!!


hahaha!!
kunde inte låta bli bara, storknar ju när jag läser alla dessa "mode-bloggar" som bara
handlar om att konsumera, köpa, köpa o återigen köpa...
eller förresten
SHOPPA heter det ju.....  :-D



(o om nån undrar över mina val, japp, det där är min tidigare vardagsklädsel,
levde i mina millis-brallor, älskade mina ärvda fleecekallingar o det finns
INGET som toppar en riktig fodrad flanellskjorta
när man sitter ute på ån o metar!)



får inte glömma det viktigaste av allt
kepan!!



1 Anna:

skriven

Kängorna var ju riktigt snygga...och såna broddar funderar jag på att införskaffa då jag knappt vågar gå ut under vintern pga att jag förvandlas till bambi på hal is...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: