OBSERVERA!!! Vad tycker ni?

Det här är för jävla vidrigt, blir så trött, var kan man anmäla??


jag förstår inte hur Banverket lyckas få igenom en sån här helt vanvettig och morbid  "reklam"..... antar att det går under nån form av informations-tanke men nu måste väl botten ändå vara nådd?!

jag kommer att visa den här, kan verka enormt korkat o att jag kör med världens dubbelmoral men jag vill verkligen väcka nån form av medvetenhet och reaktion vad gäller det här, hur tror de på Banverket att de, alldeles för många och oftast alldeles för unga, självmördande människor ska kunna ta till sig den här filmen? för i ärlighetens namn, dödsfall i samband med tåg handlar oftast om självmord, vi har en alldeles för hög självmordsfrekvens i det här landet, nu när vi säger år 2008 .......

kommer att återkomma med mer fakta, länkar o annat i morgon (läs, känner att jag inte alls kan lämna det här och med de erfarenheter som jag själv har av den svenska "sk" psykvården, från alla möjliga sidor dessvärre, kanske jag reagerar överdrivet starkt, jag vet inte....



1 Lindis:

skriven

Ja, morbid reklam verkligen.... Kramis!

2 Farfar Hebbe:

skriven

Helt jävla sanslöst,,Banverket skäms ni bör stå i skamvrån,,Länge,,,,,,,,,,,,,,,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: