hålla koll på bloggarna


väldigt viktigt det här, så viktigt att jag ju känner att jag vill slänga ut en liten fråga, till alla er 6 st som brukar kika in här :-)

vi har ju två lite mer kända "kändisar" som bloggar här i Sverige, o nu menar jag inte Blondinbella o Kenza eller nån annan av de här "bloggkändisarna" utan jag tänker på våra storheter Carolina Gynning och Linda Rosing.......
(som väl också har blivit nåt av bloggkändisar de också, men men.....)

jag var full av fördomar kring Linda innan jag började titta in på hennes gamla blogg, de som känner mig borde väl vid det här laget veta om hur jag ställer mig till silikonstinna blonda bimbosar, men jag har fått tänka om.... hon må välja sitt utseende tvärt emot vad jag själv gillar och hon må sträva efter ett liv totalt annorlunda än vad jag själv vill ha, men det är faktiskt en gedigen och rar kvinna bakom allt det där yttre tjafset.... japp, jag tycker helt plötsligt bra om Big Brother-Linda...så konstigt det kan bli....

Caronlina däremot...hmmm, hon känns ganska...svår? och vad då svår, jag gillar ju "svåra" människor, hon har tankar som svajjar hejvilt, verkar definitivt inte vara på topp rent mentalt jämt och där har vi ju ytterligare en anledning till att jag ju verkligen borde tycka bra om henne... men när hon skrev det här inlägget om nåt som Linda klämt ur sig...hmm, då tappade hon en massa poäng hos mig...

vad tycker ni? bara sisådär, vem skulle man egentligen vilja ha som vän?
1 virpi:

skriven

Svårt val...

Har läst Gynnings bok och hon har mer skinn på

näsan än vad man tror.Riktigt hyfsad tjej faktiskt.

(Trodde ngt helt annat)

Jag tror att båda är ganska ok men att dom är nog

utåtagerande personligheter som oftast missar att "tänke efter" före.

Hade nog sagt Gynning i slutändan ändå.

jag tror att hon har mer "begåvningar".(Om man nu får uttrycka sig så)

//Virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: