första, andra och tredje, ingen som vill....

såå, nu har vi "auktionat" klart, var som vanligt en hetsig stockholmare som stod och hetsade

- Men hallåååååååå alltså, det här får ni inte ens en plastmatta för!

nå ja, det är kul, ett tag, själv blir jag alltid överdoserad av denna säljiver av just de "äkta" mattorna... jo, nog vill jag ha mig en tjusig persisk matta, inte ska jag hymla med det, och nog förstår jag mycket väl att det är skambud.....eller hur det nu är med det egentligen.... men sen måste vi ju vara realister, vem normalfattig pensionär drar iväg på en auktion och köper sig en "Tabriz" för bara 35 000:- ? o såhär innan jul och allt....

sen är ju själva grejen med att våga bjuda lågt, det är skämmigt, det är väldigt pinsamt och man får ju vara beredd på en ganska saftig kommentar då, om inte rent dryg... o det känns som att det blir lite väl dyrt för mig att ta så jag fortsätter nog med mina helt klart "oäkta" mattor som halkar omkring här hemma på golven.... skitiga blir de väl ändå oavsett ev äkthet?

förresten, såg en tidigare pojkvän också, eller om man ens kunde kalla honom pojkvän då......ett enkelt sätt att få kontakt med sin ålder är ju just att se de där fd snygga sakerna...som nu vaggar omkring med ölmage o flint haha! man får åldras, men nu om jag ändå ska vara ärlig...... han var gammal redan då...huvva..... fast bilen var snygg, jajamensan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: