Fjällkaninen




jag är en blödis när det kommer till djur.... även om vi nu då inte råkar tåla pälsdjur o så.... här är vår sista, ganska modifierad på bilden dock, kanin som ingen av oss kommer ihåg vad hon hette..... pinsamt givetvis, men jag skyller, återigen på epn o medicinerna, och dotterns ursäkt är ju att hon faktiskt inte alls tålde att vara nära henne....

tyvärr fick vi avliva henne (också... särbot, dåvarande sambon har avlivat en hel massa kaniner under åren och det är sorgligt men sant... många kullar som helt enkelt blev för många kaniner....)  "Niiiiiiina", som fö kom från Klimpfjäll av alla ställen på jorden, drabbades av nån stroke eller nåt liknande, hon fick kramper, smittar epilepsi? och blev titt som tätt förlamad på ena sidan... det här var precis innan och jag satt för en sista gosestund.... lillniiiina min.....  :-(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: