solnedgång över vägen...



min särbo, eller "mitt särbo" som jag kallar honom, har den här underbara
utsikten från sin verkstad där hemma i byn.... o faktiskt, granarna är precis
sådär stora o ståtliga som de ser ut... av nån outgrundlig anledning har
han skickat en bild från exakt samma ställe flera gånger under vår
tid tillsammans... antagligen är det rökpausen innan mörkret
kommer som lockar fram konstnären i honom.....
men visst är det vackert?
kan visst sakna
både byn o han
.......


1 Viktoria:

skriven

Väldigt vackert! Skogen gör en sådär trygg och lugn. Rofylld.

2 Viktoria:

skriven

Hur har det förresten gått med "kuppandet" i din särbos verkstad? Har det blivit några hjärtan än? ;-)

3 gladulle:

skriven

vackert :)

4 litentanta:

skriven

visst är lappmarken helt ganska så jättemysig ändå? även om "lappsjukan" kan vara ganska kritisk där med, som nu om vintern, tror det är klockan 21 dem släcker gatulysena, om de nu inte är 22..hm.. hursomhelst blir det väldigt mörkt då, "hela" byn bara försvinner liksom :-(



ska fundera o rota i min hjärndöda skalle, kuppa? så skämmigt när jag aldrig har skallen med mig, men tycker ju iofs att den borde vara ganska nära till ändå ;-)



5 Lindis:

skriven

Ja, så vackert!!! Kram!

6 Mognamamman:

skriven

Men så vackert! Det ser ut som en bild från sagovärlden! Snacka om balsam för själen att ha tillgång till så vacker natur vid knuten.



Från den "mogna" mamman som oftast är för barnslig för min ålder ;) Du har en himla mysig blogg!

7 virpi:

skriven

Urfint,som balsam för själen...//Virpi

8 litentanta:

skriven

o jag får nästan hoppas att särbot fortsätter

att passera min blogg så där i förbifarten,

risken finns att han dår storhetsvansinne av

alla era vackra ord annars ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: