Sanna bloggar, om verkligheten i all sin smärta o glans..

jag är ju en människa som tänker, övertänker o återtänker en hel del... kanske vore livet så mycket enklare om man kunde stryka mer streck över det förgångna och vandra iväg utan band från det förflutna... kanske vore det så mycket mer fattigt om man gjorde just det?

för mig har det förflutna en stor plats i mitt nuvarande liv, just nu större plats än vad jag önskar, men nånstans måste man ju få må o känna som man gör, hur ska man annars komma vidare..

hittade en vacker, sann och oerhört ärlig blogg på nätet alldeles precis nu, har suttit och sträckläst och torkat tårar, känt o tänkt tills det blivit alldeles tillknycklat inuti... vill verkligen dela med mig av den till er så här kommer en länk till

A Blue sky < a New life
,
hur livet måste fortsätta efter att det
värsta har hänt....

"Min man avled den 17 juli 08, endast 34år gammal,
under en svår operation i väntan på ett nytt hjärta.
Kvar är jag och våra småbarn.
 Hur går livet vidare?!"

1 virpi:

skriven

Har varit där o läst med.Otroligt.

//Virpi

2 litentanta:

skriven

tror att jag har nån viss dragning yill allt det

svarta just nu, har hänt saker på sistone som

gör att man helt plötsligt återupptar tankarna på

alla människors dödlighet, även dem man minst vill

ska försvinna...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: