Så går man omkring o tror

en himla massa gott om sig själv....




o så visar det dig att man ju är som vilken annan surkärring som helst.... jag är nojjig, jag blir förbannad o jag fräser o surar o tjurar o bär mig åt, empati?! vad är det, nåt man kan köpa på Willys eller Coop, i så fall har jag helt missat den avdelningen känner jag.... stolpade direkt iväg till tjurskallarnas hörna där jag vräkte i allt jag kunde hitta i kundvagnen!


nu ska jag göra nåt annat än att hets-städa, lite tester kanske? hur xxxxxxxxx är du osv

1 gladulle:

skriven

Låter precis som jag vissa dagar:p

2 litentanta:

skriven

så då kan jag hoppas på att det ska ha lugnat sig tills i morgon när "alla" kommer? just nu är det ju bara jag hemma så det drabbar ju inte så många..(synd att man kan kommunicera via telefon, data o mobil dock..) ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: