Robin Bengtsson: Det känns skit

aftonbladet  och expressen

mmmm, det känns skit här hemma också....men sanningen är ju så enkel, idag var inte Robin något vidare... :-(  han presterade ju inte alls tillräckligt bra för att ta sig vidare, sånt är bittert men så är det ju....

men du Robin, du är ju som bra ändå... fast jag tycker att det var ett dåligt alternativ m Alice som i mina ögon o öron är så platt, så platt...


ivf fick jag igång moderns mobil, den jag har lånat för att kunna bränna det där kontantkortet som jag fick av fd byagrannen...tänk att det tog så många avsnitt av Idol innan jag kom ihåg det?! väldigt klantigt.. nu ska jag hoppa i säng, ingen virusstädning alls idag, orkade inte utan hamnade i tv-soffan m svägerska o lite vin, helt jätteok alternativ till att sitta o panikrensa på hårddisken....får väl engagera mig i det i morgon istället...

*suck*

jag hade ju mycket hellre sett, o hört, Lill-Robin gå vidare, men natti på er...
1 Lindis:

skriven

Kram på dig och hoppas du fick sova gott och vakna utvilad!

2 litentanta:

skriven

jag vaknade halv nio...hmmm, bara för att nattgästerna var så tysta o försiktiga, helt knäppt blir det då.... tass o visk väcker nog först min nyfikenhet o sen vaknar själva jag haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: