Räkningsdags

idag borde väl vara stora ångestdagen när räkningarna borde göras men jag väntar några dagar till, vill liksom inte ta in den skiten just nu utan det blir på måndag, visst är väl måndag också en vettig dag?

sitter o smaskar på tjälknöl just nu, glömde den lite länge i laget (hmmm, lagen?) men det gjorde ingenting, blev bara sådär smaskigt god som jag ville och i eftermiddag kanske vi rentutav promenerar till modern för en bilhämntning och kanske lite stek också, sånt är aldrig helt fel.. (men för att gardera mig har jag ju kollat in när bussen går, rätt vad det är får man sån där akut julledighetsinflammation i nåt ben eller två, promenera, seriöst...jag måste drömma haha!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: