På tal om jul




på tal om prestationsångest o jul o klappar o allt,
välkommen till min lilla värld.... här har vi alltså svärsonen
med ett urval av hans egenhändigt inslagna julklappar....
*suck*
där ligger man ordentligt i lä kan jag väl konstatera,
mina paket brukar väl kunna bestå av halvtrasigt papper,
biligt papper går sönder lättare... och tejp ja, hur ofta kommer
man ihåg att köpa sån då? frystejp är ett bra alternativ men rent
estetiskt???

nå ja, välkommen in till dotterns älsk o kolla själva vet jag ;-)
1 Lindis:

skriven

Det var verkligen fint inslaget.. Själv tycker jag nte om att slå in presenter och klappar men de brukar klaga på att jag tejpar dem för mycket så de får kämpa för att få öppna.. Kram

2 litentanta:

skriven

killarna, iaf den yngre generationen, de kan bra mycket mer än man kan tro, inte lika stela o knepiga som gammgubbsen du o jag umgås med ;-)



kramen!



3 Myh:

skriven

Min älskling är kung på att slå in =D

4 litentanta:

skriven

funderar just på om särbon ens slår in paket? hmmm, kommer du ihåg det lillrompan? tror inte det va, han köper ju direkt inga klappar, eller presenter ;-)



lööööööööv mitt eget lilla geni!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: