"Min" version av Fields of Gold!

har suttit o letat just den här versionen av Stings ljuvliga sång Fields of Gold, ni kan ju gissa hur förvånad jag blev när jag hittade den med en kille från svenska Idol, David gör den så bra! men var tog han vägen sen? jag minns ju inte ens killen.... så genant måste jag säga då han genast gav mig ståpäls o blanka ögon....

1 Lindis:

skriven

Den här låten är ju underbar och han sjöng den så fint.. Kramis!

2 litentanta:

skriven

har en sån där musik-kväll tror jag, fast har ju hunnit med en Britney Spears-dokumentär också ;-)



kramis



3 Viktoria:

skriven

Fields of Gold är underbar! Helt klart på top-tio.



Favoriten är versionen som Sting gör men även den som Eva Cassidy gör är suverän.

4 litentanta:

skriven

kanske beror det på att jag alltid lyssnar på musik på nätterna som gör att jag hamnar inom det här "vackra" musikfacket.... ibland blir det ju nästan heliga upplevelser av det hela, är dock för gammal för att riktigt njuta av filmerna till utan målar mest gärna en bild till inuti skallen, som när man läser en bra bok ungefär




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: