Man är väl som barna



kände mig precis på pricken som Pippi när hon o Tommy o Annika blev  strandsatta
på sin "lilla" öde ö,
 
-Utan snus i trettio dagar, försmäktar vi på den ö........

fast i mitt fall hade jag faktiskt mitt älskade snus men vad gör man utan sitt älskade
internet?!?!? o ja, jag vet att jag är totalt beroende av det, jag vet att min "relation" till
nätet inte är sund  o bla bla bla bla bla.....

men nu, när jag verkligen drog ut på uppvaknandet och tänkte att ja jävlar, allt som finns
att göra idag är väl städningen, åkte hem ensammen i fredags, åsså att ringa upp och
meddelst smör-tekniken få någon att hjälpa till och fixa mitt avsaknade "officiella" ipnummer,
o så startar jag datorn o vips är jag ute på nätet igen!!

men jag måste fortfarande städa, ta mig förbi moderna och befinna mig uppe på Iva före tre
så nu ska jag sätta lite fart!!!
1 Lindis:

skriven

Skönt att du är åter här, att vara utan internet är ett helvete.. kram

2 gladulle:

skriven

trevligt att du är åter:) Vara utan internet är hemskt

3 mamma:

skriven

Bara att gratulera att du nu är uppkopplad med världen igen.



Kram

4 litentanta:

skriven

det är ju jättetrevligt att bli så varmt mottagen här :-) kommer inte att kunna vara ute o kluddra på nåt förräns senare ikväll/natt eftersom att svärmora ju är med, då måste man faktiskt vara både snäll o social ;-) (sånt som man kan träna hur mycket som helst på, eller hur?) efter en massa timmar utan nätet är jag ju lite ivrig minst sagt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: